Սովորողի անուն ազգանուն, բլոգի հղում՝ 

Աշոտ Գրիգորյան

ashotgrigoryan.edublogs.org

Դպրոց, դասարան՝

Արևմտայն դպրոց, 3․2դասարան

Բլոգը բացվել է՝

Իմ բլոգը բացվել է երկրորդ դասարանում։ Բլոգում ես տեղադրում եմ իմ  աշխատանքները։

Ընտրությամբ գործունեություն՝

Ես ընտրել եմ նկարչություն որովհետև այն շատ հետաքրքիր է։

Լրացուցիչ կրթություն՝

Չեմ մասնակցում դպրոցի լրացուցիչ կրթական ծրագրերին։

Մասնակցել եմ՝ /նշել ամիսներով/

  • Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ`(հուլիս,սեպտեմբեր,հոկտեմբեր․նոյեմբեր)
  • Մայրենիի ֆլեշմոբ՝(նոյեմբեր,հոկտեմբեր)
  • Ռուսերենի ֆլեշմոբ՝(սեպտեմբեր,հոկտեմբեր,նոյեմբեր,դեկտեմբեր)
  • Անգլերենի ֆլեշմոբ՝ (սեպտեմբեր,հոկտեմբեր,դեկտեմբեր)
  • Շախմատի ֆլեշմոբ՝ չեմ մասնակցել, քանի որ նամակ չեմ ստացել։

Սեպտեմբեր ամսից յուրացրած ծրագրեր՝

Microsoft office , edublogs.org , Paint , Teams , Soundcloud

Բլոգի բաժիններ՝

1․Հետաքրքիր է

2․Ճամփորդություններ

3․Ռուսերեն

4․մաթեմատիկա

5․Անգլերեն

Մասնակցել եմ՝

Դպրոցի կազմակերպած միջո-

ցառումներին և ճամբորթություներին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *