Մայրենի։ Տարեվերջյան հաշվետու պատում

Այս տարվա ընթացքում ես շատ բան սովորեցի մայրենի լեզվից։ Շատ նախագծեր կային ։ Մենք կատարել ենք շատ աշխատանքներ: Օր՝.  բառային աշխատանքներ, տեքստային աշխատանքներ, քերականական աշխատանքներ։ Հատկապես ինձ դուր են գալիս բառային աշխատանքները։

Ծանոթացել ենք հայ և օտարազգի գրողների ստեղծագործությունների  հետ։  Օրինակ՝  կարդացել ենք Ղազարոս Աղայանի, Եղիշե Չարենցի, Հովհաննես Թումանյանի, Վահան Տերյանի , Վիլյամ Սարոյանի, Ռոդարրի ստեղծագործություններից։ Մենք նաև խաղացել ենք շատ խաղեր։ Ուսումնասիրել ենք արևմտահայերեն  ։
Ես մասնակցել եմ բոլոր ֆլեշմոբներին։

Այս հղումը իմ Մայրենի բաժնի հղումն է։ Մայրենին ինձ դուր է գալիս և ես ամեն ինչ անում եմ, որ սովորեմ ավելի լավ  մեր մայրենի լեզվի կանոնները և ուղղագրությունը։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *