Մաթեմատիկա 1 ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

14.12.2022

Օրվա գործունեություն․

Բանավոր հաշվարկներ

Կրկնեք բազմապատկման աղյուսակը։

Սիրելի սովորողներ, կազմեք մաթեմատիկայի 1-ին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն՝ պատասխանելով հետևյալ հարցերին․

  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, ձեր պատասխանը/
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:
    Այո
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մաթեմատիկա. սեպտեմբեր ամսվա հաշվետվություն
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի հոկտեմեբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    https://ashotgrigoryan.edublogs.org/2022/11/01/3633/
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի նոյեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մաթեմատիկաի հաշվետվություն
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի դեկտեմբեր ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մաթեմատիկաի հաշվետվություն
  • Մասնակցե՞լ ես «Մաթեմատիկան՝ Ամանորին ընդառաջ»  նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Մաթեմատիկա 8․12․2022 Թվերը գրելու հնամենի եղանակ։
  • Մասնակցե՞լ ես «Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Մաթեմատիկա
  • Մասնակցե՞լ ես «Մեզ շրջապատող ուղղանկյունանիստերը» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Մեզ շրջապատող ունկյունանիստերը
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra երկրաչափական ծրագրի յուրացում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
  • Մասնակցե՞լ ես «Ուսումնական աշուն 2022» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
  • Մասնակցե՞լ ես «Թվերի մեծ աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
  • Մասնակցե՞լ ես «Բարձունքի հաղթահարում. Մեծեփ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող, մեդիահմտությունների փոխանցում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Ես մասնակցել եմ բայց չեմ գտել։
  • Մասնակցե՞լ ես «Ուսումնական ամառ» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Ոսումնական ամառ։
  • Մաթեմատիկական գիտելիքներդ կարո՞ղ ես օգտագործել առօրյայում: Ներկայացրու որևէ օրինակ:
    Ես կարող եմ մաթեմատիկաի հաշվարկները օգտագործել ֆիզիկաի հետ և շարնակել իմ հայրիկի գործը։Նաև կարող եմ սովորացնել իմ երեխաներին երբ նրանք 5 տարեկան կլինեն։
  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։
    Ես լիքը տարբեր նախագծեր եմ կատարել և ուզում եմ կատարել նաև մաթեմատիկայից։
  • Ո՞ր նախագիծն է քեզ ամենից շատ դուր եկել և ինչո՞ւ:
    Ինձ դուր է եկել բոլոր նախագծերը քանի որ բոլոր նախագծերն ել շատ հետաքրքիր ու ինտելեկտուալ են։
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա  ֆլեշմոբին։ Քանի՞ ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
    Ես մասնակցել եմ բոլոր ֆլեշմոբերնի
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
    1 և 2
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
    Իմ մայրիկի կամ հայրիկի հետ
  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 1-ին ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:
    8-9
  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը։
    Ես կավելացնեմ մի քանի բան մենք կարողղ ենք Օր՝Հաղթահարենք լիքը բարձրունքներ, կազմակերպեինք մաթեմատիկական թթուդրիք և այլն

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *